1. صفحه اصلی
  2. تولید محتوای رسانه ای

تولید محتوای رسانه ای

خلق و آفرینش پیامی از جنس متن‌، تصویر، صدا

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا به پدیدآوردن و خلق یک پیام با هدفی مشخص برای جذب و جلب نظر مخاطب گفته می شود.
نگارش یک متن، ثبت یک موضوع در قالب عکس، اسلاید یا تصویر، طراحی گرافیکی و هر اثر قابل درک که به منظور دستیابی به هدفی مشخص باشد و قابلیت انتشار در بسترهای گوناگون را داشته باشد، به عنوان یک محتوا شناخته می شود.

دانش و خلاقیت اصول اولیه برای تولید محتواست!

تولید محتوا در هر شکل و قالبی که باشد، موجب ارتباط با مخاطب می شود و زمانی با ارزش خواهد بود که بتواند برای مخاطب ارزشی ایجاد کند و در نهایت، احساس رضایت مخاطب را جلب کند.
امروزه ارزش تولید محتوا به ویژه تولید محتوای تصویری در قالب محتوای ویدیویی و عکس و همچنین تولید محتوای صوتی به قدری زیاد است ، که در بازاریابی محتوا، به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های بازاریابی برای هر مجموعه کسب و کار می باشد.

تولید محتوا شروع ماجراست…

در تولید محتوا به شما کمک خواهیم کرد

اگر ایده‌ای در ذهن دارید و می خواهید آن را به درستی اجرا کنید و یا دوست دارید محتوایی استاندارد و حرفه‌ای داشته باشید

با ما در ارتباط باشید!

انواع قالب محتوا

تولید و انتشار محتوا در حوزه رسانه در قالب‌های مختلفی ارائه می‌شود که لازم است با توجه به ماهیت، بستر و ساختار یک رسانه، نوع قالب و نحوه انتشار آن نیز مشخص شود.
تولید محتوای متنی، تولید محتوای تصویری و تولید محتوای صوتی از قالب های اصلی محتوایی هستند. انتخاب قالب محتوا با توجه به کاربرد، اهداف و نوع مخاطب مشخص می شود.
تولید انواع محتوای تصویری، تولید پادکست و محتوای صوتی، از جمله خدمات و فعالیت های ما در موسسه موج برخط ایرانیان می باشد.
تولید محتوای ویدیویی

ویدیو و تأثیر ‌آن در بازاریابی محتوا

محتوای ویدیویی، یکی از موثرترین انواع محتواست.

اثربخش، هدفمند و ماندگار . . .

امروزه با رشد تکنولوژی و استفاده روزافزون از رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی، مجموعه های کسب و کار، برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی و برندینگ خود، از مزایای تولید محتوای ویدیویی به عنوان هدفمندترین، موثرترین و پرطرفدارترین نوع محتوا، در ویدیومارکتینگ و بازاریابی دیجیتال خود بهره می جویند. همچنین از جمله مزایای تولید محتوای ویدیویی، ارائه اطلاعات بیشتر و سرعت انتقال پیام است که به دلیل ماهیت بصری و جذاب آن، موجب افزایش مخاطب و بازدیدکنندگان می‌شود.

تولید انواع محتوای ویدیویی

از دپارتمان فیلمسازی ما دیدن کنید!

عکس و تأثیر آن در بازاریابی محتوا

یکی از انواع محتوا، عکس است.

جذاب، تاثیرگذار و ماندگار!

تولید محتوای تصویری در قالب عکس تاثیر خارق العاده ای در انتقال پیام دارد، زیرا که عکس، محتوایی است که بر ضمیر ناخودآگاه مخاطب، تاثیر می گذارد. امروزه در دنیای تبلیغات و بازاریابی محتوایی، تولید محتوای تصویری در قالب عکس و عکاسی بسیار ارزشمند است، چون یک عکس خوب، پیام کسب و کار را به درستی به مخاطب منتقل می کند.
تولید محتوای تصویری

تولید محتوای تصویری (عکس)

از دپارتمان عکاسی ما دیدن کنید!

محتوای صوتی و تأثیر آن در بازاریابی محتوا

پادکست و محتوای صوتی، یکی دیگر از انواع محتواست.

فرکانسی دلنشین از جنس صدا !

تولید پادکست و محتوای صوتی، به عنوان محتوایی قدرتمند در ایجاد تعامل صمیمانه با مخاطب، به عنوان یکی از پرطرفدارین روش های بازاریابی محتوایی به منظور انتقال پیام به مخاطب محسوب می شود. تولید برنامه های آموزشی، تبلیغ خدمات و محصولات، ارتباطات مردمی و روابط عمومی، تولید برنامه های تفریحی و سرگرم کننده همچون کتابخوانی، شعر، قصه گویی و آموزش برای کودکان، از موضوعات محتوایی ارزشمند و ماندگار، در تولید محتوای صوتی و پادکست میباشد.

تولید محتوای صوتی

از دپارتمان پادکست و برنامه های صوتی ما دیدن کنید!

حرف آخر. . .

تولید و ایجاد یک محتوای استاندارد و خلاقانه، قدرتمندترین روش برای رساندن پیام و انتقال اطلاعات به مخاطبین و جامعه هدف، به ویژه برای معرفی فعالیت های کسب و کار، محصولات، خدمات و جذب مشتریان می باشد. تولید محتوای خلاقانه، علمی و مخاطب پسند با تلاش و همکاری یک تیم حرفه‌ای متشکل از نویسنده، کارگردان، عکاس و تصویربردار، گوینده، گرافیست و تدوینگر و سایر افراد متخصص نتیجه ای هنرمندانه را در پی خواهد داشت.

چون تولید محتوا یک هنر است.

نخستین گام در رسیدن به مقصد

دانستن راه است…

با خدمات مشاوره و برنامه ریزی محتوا آشنا شوید!