ماموریت خود را بر مبنای فرهنگ سازی،
-
حمایت از تولید محتوای فضای مجازی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات رسانه ای متنوع
-
ذائقه سنجی و ذائقه سازی مخاطبین در حوزه تولید محتوای فضای مجازی
-
تشویق و ترغیب بخشهای خصوصی و مردمی به منظور پویایی در عرصه تولید محتوای مطلوب فضای مجازی
-
بکارگیری و ارائه شیوه های نوین رسانه ای و تبلیغاتی در جهت گسترش بازار کسب و کار و اشتغال زایی
-
بهرهگیری از تبلیغات وسیع و بی نظیر رسانه ای
-
معرفی مشاغل و برندهای گوناگون ایرانی و حمایت از تولید داخلی
-
کمک به برندینگ صاحبان مشاغل و افزایش فروش به دلیل وایرال شدن با تکنیک های حوزه ویدئومارکتینگ
-
برنامه سازی و تولید محتوا در جهت نهادینه سازی امور اقتصادی از سنین نوجوانی و ایجاد انگیزه های شغلی